عارضه یابی آنلاین سازمانی به صورت رایگان

بعضی مواقع شما به دلیل محدودیت های زیاد، شاید به ابزاری نیاز داشته باشید که با صرف انرژی کم، راهنمایی اجمالی از آن دریافت کنید. ما برای شما در این حالت راهکار (خدمت) عارضه یابی آنلاین سازمانی را فراهم آورده ایم.

عارضه یابی آنلاین به سبک تینوا

مراحل استفاده از راهکار عارضه یابی آنلاین سازمانی

 

مرحله اول

ابتدا به سوالات پرسشنامه زیر پاسخ دهید. تعداد سوالات 20 مورد است که به طور طبیعی حدود 30 دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.

مرحله دوم

بر اساس پاسخ شما به سوالات، وضعیت شما در منحنی عمر سازمان معین و سپس راهکارهای احتمالی و عمومی جهت رشد و یا رهایی از پیری سازمان، ارائه می شود.

مرحله سوم

در ادامه چنانچه تمایل به استفاده از جلسه رایگان مشاوره دارید، در خواست خود را ثبت خواهید کرد.

 

راهکار عارضه یابی آنلاین سازمانی

 

جلسه (تماس) رایگان مشاوره، در چه شرایطی ارائه می شود؟

نکته اول- جلسه رایگان مشاوره، تنها برای سازمان هایی است که اقدام به تکمیل پرسشنامه خواهند نمود. موضوع این جلسه، تفهیم وضعیت، اولویت دهی و پاسخ به سوالات سازمان شما جهت رشد و یا رهایی از پیری و در نهایت ارائه نکات کلیدی برای استفادها از هر نوع خدمات مشاوره ای است

نکته دوم- در مسیر تغییر تینوا می تواند در کنار شما باشد، اما ما اصراری برای این موضوع نداریم. شما می توانید برای حل مسایل خود از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

نکته سوم- مسایل خود را به صورت درونی حل کنید که این امر با افزایش قابلیت های سازمانی در بسیاری مواقع اتفاقا راهکار بهتری است.

  • حالت 1- مسایل خود را به صورت درونی حل کنید که این امر با افزایش قابلیت های سازمانی در بسیاری مواقع اتفاقا راهکار بهتری است.
  • حالت 2- تینوا و یا مشاوران و شرکای تخصصی را به عنوان مشاور خود برای حل یک موضوع خاص در نظر بگیرید.
  • حالت 3- از مشاوران دیگر برای این موضوع استفاده کنید.

نکته چهارم- در جلسه مذکور، حداقل یکی از مدیران در سطوح مختلف، می بایست حضور داشته باشد.

نکته پنجم- این جلسه فعلا برای سازمان های در شهرتهران در نظر گرفته شده است. و برای عزیزان خارج از تهران به زودی صورت تلفنی در زمان های هماهنگ شده این امکان فراهم خواهد بود.

 

در ادامه شما را به تکمیل فرآیند عارضه یابی آنلاین سازمانی دعوت می کنیم …

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1.ساختار سازمانی به صورت وظیفه‌ای‌ـ‌تخصصی مانند واحد بازاریابی، فروش، حسابداری و… تعریف شده است. *
2.چشم‌انداز شفافی برای افق معینی در سازمان تدوین شده و پیگیری می‌شود. *
3.تصمیمات ساخته شده در سازمان جهت تصمیم‌گیری بیشتر از آنکه منوط به افراد باشد منوط به واحدهای وظیفه‌ای‌ـ‌تخصصی مانند بازاریابی، حسابداری، فروش و… هستند و جلسات تصمیم‌گیری بر مبنای تصمیمات ساخته شده این واحدها صورت می‌پذیرد. *
4.سازمان تا حد زیادی بر مبنای سیستم‌ها و ساختارها مدیریت می‌شود و در غیاب مدیریت ارشد، سازمان قادر است به حیات خود ادامه دهد. *
5.در تصمیم‌گیری‌ها سازمان بیش از هر چیز متوجه خلاقیت و کارآفرینی در جهت همسو بودن با تغییرات محیطی است. *
6.اساساً اولویت سازمان در تصمیم‌گیری‌ها صرفاً به نتیجه رساندن اهداف عملیاتی و تولیدی است. *
7.چشم‌انداز و استراتژی‌های سازمان بیشتر از همه چیز، روی کارآفرینی، خلاقیت و تغییرات محیطی تکیه دارد و عملاً در سازمان دنبال می‌شود. *
8.سازمان توجه زیادی به تأمین نیاز مشتری و تغییرات نیاز مشتری و همچنین تغییرات فناوری دارد. *
9.در تصمیم‌گیری‌ها سازمان اولویت اول را به حفظ کارایی سازمان و مدیریت هزینه و فرآیند می‌دهد و تأکید زیاد روی چگونی انجام کار است. *
10.جلسات تصمیم‌گیری در سازمان بیشتر از همه روی بقای سازمان در بلندمدت و تأکید روی چرایی انجام امور سازمان می‌گذرد. *
11.افراد سازمان در پست‌ها مختلف یا در واحدهای وظیفه‌ای‌ـ‌تخصصی بیش از آنکه به چگونگی انجام کار بپردازد به چرایی و چه کاری انجام کار می‌پردازند. *
12.عملاً درسازمان واحدها و افرادی نقش عمده در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری را دارند که در تقابل مستقیم با تغییرات محیطی مثل نیاز مشتری و تغییرات تکنولوژی همچون بازاریابی، مهندسی و تحقیق و توسعه هستند. *
13.تضاد زیادی بین واحدها یا افراد مختلف سازمان در پست‌های مختلف همچون بازاریابی، فروش، حسابداری و… دیده می‌شود و سازمان با تکیه بر باورها، فرهنگ و هنجارهای مشترک با نگاه به اینکه بقای سازمان در وجود و در عین حال مدیریت این تضاد نهفته است، این تضاد را در محیط سرشار از احترام متقابل مدیریت می‌کند. *
14.روابط انسانی و یکپارچگی زیادی بین افراد سازمان در نتیجه موفقیت‌های سازمان وجود دارد. *
15.اهداف عملیاتی و تولیدی سازمان بیشترین درگیری ذهنی مدیران ارشد سازمان است. *
16.اهداف مدیریت هزینه‌ها و فرآیند، بیشترین چالش ذهنی تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران سازمان است. *
17.سازمان بیشتر مشوق کارکنان دنبال کار برو است و در مقابل کسب نتایج به آن‌ها پاداش می‌دهد. *
18.سازمان بیشتر مشوق کارکنان «بله قربان گو» است و در مقابل انجام صحیح کار صرف نظر از نتایج به آن‌ها پاداش می‌دهد. *
19.سازمان بیشتر مشوق کارکنان «پرشور و لاف زن» است و در مقابل وانمود کردن آن‌ها به اشتغال دائمی به کار به آن‌ها پاداش می‌دهد. *
20.سازمان بیشتر از مشوق کارکنان «خندان و نویدبخش» است و در مقابل همراهی و همدلی همیشگی آنان، به آن‌ها پاداش می‌دهد. *

توسط |۱۳۹۸/۲/۱۵ ۷:۴۳:۲۴اردیبهشت ۱۵ام, ۱۳۹۸|دسته‌بندی نشده|1 نظر

درباره نویسنده:

یک نظر

  1. ابطحیان شهریور ۲۳, ۱۳۹۸ در ۷:۱۳ ب٫ظ - پاسخ

    عالی

نظر دهید